(+48) 22 888 20 80 Pomoc techniczna Panel klienta
15 lipca, 2019

Oferty pracy

Przedstawiciel handlowy – usługi IT

Opis zadań na stanowisku pracy:

  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów, 
  • Identyfikowanie potrzeb potencjalnych Klientów i dobór optymalnych rozwiązań z branży IT, 
  • Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, w tym usług chmurowych, outsourcingu IT, hostingu i in., 
  • Zapewnianie opieki obecnym Klientom firmy, Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa zamówień, 
  • Przygotowywanie i koordynacja prezentacji produktów i usług, prowadzenie negocjacji z Klientami, 
  • Samodzielne organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych z Klientami, 
  • Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży, 
  • Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie wyników, 

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w sprzedaży B2B na podobnym stanowisku, preferowane w branży IT,
  • Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane kierunki: marketing, informatyka lub kierunki techniczne, 
  • Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. 
  • Znajomość branży IT i nowych technologii, 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, 
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne, 
  • Umiejętność stosowania technik sprzedażowych i negocjacyjnych, 
  • Zorientowanie na realizację wyznaczonych celów, 
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i dynamizm działania, 
  • Pewność siebie i asertywność. 

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów/usług z branży IT,
  • Znajomość języków obcych,
  • Znajomość programów pakietu InsERT GT.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, 
  • Swobodę w planowaniu i organizowaniu czasu pracy, 
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków, 
  • Pakiet opieki medycznej, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia, 
  • Premiowanie wyników sprzedażowych, 
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym. 

Administrator systemów IT 

Opis zadań na stanowisku pracy: 

  • Zarządzanie infrastrukturą IT (serwery, macierze, LAN/WAN, backup) 
  • Administrowanie serwerami MS Windows oraz MS SQL Server,
  • Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz firm klienckich, 
  • Konfigurowanie oprogramowania klienckiego, 
  • Obsługa administracyjna Office 365, programów finansowo-księgowych m.in. Subiekt GT, Optima, Symfonia 
  • Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
  • Współpraca z użytkownikami/klientami i zapewnianie wsparcia w kwestiach związanych z infrastrukturą IT, w tym podczas wizyt serwisowych, 
  • Wdrażanie zmian do infrastruktury, systemów informatycznych oraz ich optymalizacja i monitorowanie. 

Oczekiwania wobec Kandydata: 

  • Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, 
  • Wykształcenia wyższego lub ostatnich lat studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne, 
  • Bardzo dobrej znajomości aplikacji ze środowiska Microsoft (Microsoft Windows Server, Microsoft Windows Terminal Services, SharePoint), 
  • Znajomość protokołu TCP/IP i struktury sieci WAN, 
  • Znajomości zagadnień teleinformatycznych, 
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym, 
  • Prawo jazdy kat. B, 
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność, 
  • Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych. 

Dodatkowym atutem będzie: 

  • Doświadczenie zawodowe w administrowaniu i zarządzaniu serwerami Windows 2012 R2, 
  • Znajomość programów księgowych: Optima, Symfonia, Subiekt GT, 

Oferujemy: 

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, 
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków (telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy), 
  • Pakiet opieki medycznej, 
  • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań, 
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia, 
  • Zatrudnienie na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego. 

Pracownik Helpdesk IT

Opis zadań na stanowisku pracy:

• Bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, oprogramowanie),
• Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
• Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych,
• Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT w firmie,
• Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz firm klienckich,
• Konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania klienckiego,
• Obsługa administracyjna Office 365,
• Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
• Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem księgowym Klientów, np. Symfonia, Optima, WF-Mag,
• Współpraca z użytkownikami/klientami i zapewnianie wsparcia w kwestiach związanych z infrastrukturą IT, w tym podczas wizyt serwisowych,
• Raportowanie zgłaszanych problemów i awarii w systemie CRM.

Wymagania:

• Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
• Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
• Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. oraz sprzętu komputerowego,
• Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
• Znajomość zagadnień sieciowych,
• Znajomość protokołu TCP/IP i struktury sieci WAN,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• Prawo jazdy kat. B,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
• Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.

Dodatkowym atutem będzie:

• Doświadczenie zawodowe w administrowaniu i zarządzaniu serwerami Windows 2012 R2,
• Znajomość programów księgowych: Optima, Symfonia, Subiekt, programów WAPRO

Oferujemy:

• Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków,
• Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
• Zatrudnienie na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego.

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta oraz posiadasz oczekiwane kwalifikacje, prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV (w temacie wpisując stanowisko, na które aplikujesz) na adres e-mail: lp.k1596594766ramer1596594766t@aca1596594766rp1596594766. Zastrzegamy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami. 

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli na dokumentach aplikacyjnych: 

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej aplikacji, na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacyjnego na stanowisko (nazwa stanowiska) przez Tremark Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-186), ul. Modlińska 129 lok. U22. Mam prawo wycofać udzieloną zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie takiej zgody przed jej cofnięciem.”