Witamy w Internetowym Centrum Obsługi Klienta


Aby poprawić jakość świadczonych usług, udostępniliśmy dla Państwa internetowy system obsługi zgłoszeń https://tremark.pl/pomoc

Każde zapytanie lub prośba o pomoc otrzyma unikatowy numer zgłoszenia, który można wykorzystać do śledzenia postępu i odpowiedzi przez Internet. Dla Państwa wygody oferujemy również pełne archiwum z historią wszystkich swoich zgłoszeń do którego zawsze można się odwołać.

Należy pamiętać że do założenia zgłoszenia wymagany jest poprawny (aktywny) adres e-mail i numer telefonu.

Odpowiedzi udzielamy od Poniedziałku do Piątku: 8:00 - 17:00.

Open a New Ticket


Please provide as much detail as possible so we can best assist you. To update a previously submitted ticket, please login.

Check Ticket Status


We provide archives and history of all your current and past support requests complete with responses.

Be sure to browse our Frequently Asked Questions (FAQs) before opening a ticket

Please Wait!

Please wait... it will take a second!