Przedstawiciel handlowy – usługi IT
Opis zadań na stanowisku pracy:
- Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów,
- Identyfikowanie potrzeb potencjalnych Klientów i dobór optymalnych rozwiązań z branży IT,
- Sprzedaż usług oferowanych przez firmę, w tym usług chmurowych, outsourcingu IT, hostingu i in.,
- Zapewnianie opieki obecnym Klientom firmy, Przygotowywanie ofert handlowych i obsługa zamówień,
- Przygotowywanie i koordynacja prezentacji produktów i usług, prowadzenie negocjacji z Klientami,
- Samodzielne organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych z Klientami,
- Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży,
- Realizacja celów sprzedażowych, raportowanie wyników,
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w sprzedaży B2B na podobnym stanowisku, preferowane w branży IT,
- Wykształcenie średnie lub wyższe – preferowane kierunki: marketing, informatyka lub kierunki techniczne,
- Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in.
- Znajomość branży IT i nowych technologii,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
- Umiejętność stosowania technik sprzedażowych i negocjacyjnych,
- Zorientowanie na realizację wyznaczonych celów,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i dynamizm działania,
- Pewność siebie i asertywność.
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów/usług z branży IT,
- Znajomość języków obcych,
- Znajomość programów pakietu InsERT GT.
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Swobodę w planowaniu i organizowaniu czasu pracy,
- Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków,
- Pakiet opieki medycznej,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia,
- Premiowanie wyników sprzedażowych,
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę po okresie próbnym.
Administrator systemów IT
Opis zadań na stanowisku pracy:
- Zarządzanie infrastrukturą IT (serwery, macierze, LAN/WAN, backup)
- Administrowanie serwerami MS Windows oraz MS SQL Server,
- Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz firm klienckich,
- Konfigurowanie oprogramowania klienckiego,
- Obsługa administracyjna Office 365, programów finansowo-księgowych m.in. Subiekt GT, Optima, Symfonia
- Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
- Współpraca z użytkownikami/klientami i zapewnianie wsparcia w kwestiach związanych z infrastrukturą IT, w tym podczas wizyt serwisowych,
- Wdrażanie zmian do infrastruktury, systemów informatycznych oraz ich optymalizacja i monitorowanie.
Oczekiwania wobec Kandydata:
- Minimum 2 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- Wykształcenia wyższego lub ostatnich lat studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
- Bardzo dobrej znajomości aplikacji ze środowiska Microsoft (Microsoft Windows Server, Microsoft Windows Terminal Services, SharePoint),
- Znajomość protokołu TCP/IP i struktury sieci WAN,
- Znajomości zagadnień teleinformatycznych,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
- Prawo jazdy kat. B,
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
- Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
Dodatkowym atutem będzie:
- Doświadczenie zawodowe w administrowaniu i zarządzaniu serwerami Windows 2012 R2,
- Znajomość programów księgowych: Optima, Symfonia, Subiekt GT,
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków (telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy),
- Pakiet opieki medycznej,
- Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
- Zatrudnienie na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego.
Pracownik Helpdesk IT
Opis zadań na stanowisku pracy:
• Bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, oprogramowanie),
• Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
• Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych,
• Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT w firmie,
• Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz firm klienckich,
• Konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania klienckiego,
• Obsługa administracyjna Office 365,
• Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
• Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem księgowym Klientów, np. Symfonia, Optima, WF-Mag,
• Współpraca z użytkownikami/klientami i zapewnianie wsparcia w kwestiach związanych z infrastrukturą IT, w tym podczas wizyt serwisowych,
• Raportowanie zgłaszanych problemów i awarii w systemie CRM.
Wymagania:
• Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
• Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
• Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. oraz sprzętu komputerowego,
• Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
• Znajomość zagadnień sieciowych,
• Znajomość protokołu TCP/IP i struktury sieci WAN,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• Prawo jazdy kat. B,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
• Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.
Dodatkowym atutem będzie:
• Doświadczenie zawodowe w administrowaniu i zarządzaniu serwerami Windows 2012 R2,
• Znajomość programów księgowych: Optima, Symfonia, Subiekt, programów WAPRO
Oferujemy:
• Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków,
• Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
• Zatrudnienie na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego.
Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta oraz posiadasz oczekiwane kwalifikacje, prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV (w temacie wpisując stanowisko, na które aplikujesz) na adres e-mail: praca@tremark.pl . Zastrzegamy, iż skontaktujemy się jedynie z wybranymi osobami.
Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli na dokumentach aplikacyjnych:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej aplikacji, na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacyjnego na stanowisko (nazwa stanowiska) przez Tremark Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-186), ul. Modlińska 129 lok. U22. Mam prawo wycofać udzieloną zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie takiej zgody przed jej cofnięciem.”