(+48) 22 888 20 80 Pomoc techniczna Panel klienta
Maj 13, 2016

Oferty pracy

Specjalista ds. sprzedaży/Handlowiec

Zakres obowiązków:

  • Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych Klientów (branża IT),
  • Identyfikowanie potrzeb potencjalnych Klientów i dobór optymalnych rozwiązań z branży IT,
  • Sprzedaż produktów i usług oferowanych przez firmę we współpracy z doświadczonymi Handlowcami,
  • Zapewnianie opieki posprzedażnej Klientom firmy,
  • Wyszukiwanie postępowań przetargowych, odpowiadających profilowi firmy, a także przygotowywanie i składanie ofert w postępowaniach przetargowych,
  • Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji z Klientami,
  • Przygotowywanie i koordynacja prezentacji produktów i usług,
  • Samodzielne organizowanie i prowadzenie spotkań handlowych z Klientami,
  • Prowadzenie powierzonych projektów i nadzór nad ich realizacją,
  • Przygotowywanie i wdrażanie działań marketingowych, mających na celu zwiększenie sprzedaży,
  • Realizacja Indywidualnego Planu Sprzedaży,
  • Wspomaganie innych pracowników Działu Handlowego w realizacji celów.

Nasze oczekiwania:

  • Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki: ekonomia, marketing, informatyka lub kierunki techniczne,
  • Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in.
  • Znajomość branży IT i nowych technologii,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne,
  • Umiejętność stosowania technik sprzedażowych i negocjacyjnych,
  • Zorientowanie na realizację wyznaczonych celów,
  • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność i dynamizm działania,
  • Pewność siebie i asertywność,
  • Wysoka kultura osobista.

Dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów/usług z branży IT,
  • Znajomość języków obcych,
  • Znajomość programów pakietu InsERT GT.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Swobodę w planowaniu i organizowaniu czasu pracy,
  • Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków (telefon komórkowy, laptop, samochód służbowy),
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i doświadczenia,
  • Premiowanie wyników sprzedażowych.
  • Zatrudnienie na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego.

Pracownik Helpdesk IT

Opis zadań na stanowisku pracy:

• Bezpośrednie wsparcie użytkowników w obszarze infrastruktury IT (komputery, sieć, oprogramowanie),
• Instalacja oraz konfiguracja oprogramowania, samodzielne diagnozowanie i rozwiązywanie problemów,
• Udział w konfiguracji oraz obsłudze środowisk serwerowych,
• Utrzymywanie standardów bezpieczeństwa IT w firmie,
• Udział w koordynowaniu działań związanych z obsługą informatyczną i telekomunikacyjną firmy oraz firm klienckich,
• Konfigurowanie i aktualizowanie oprogramowania klienckiego,
• Obsługa administracyjna Office 365,
• Rozwiązywanie zgłaszanych problemów technicznych,
• Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem księgowym Klientów, np. Symfonia, Optima, WF-Mag,
• Współpraca z użytkownikami/klientami i zapewnianie wsparcia w kwestiach związanych z infrastrukturą IT, w tym podczas wizyt serwisowych,
• Raportowanie zgłaszanych problemów i awarii w systemie CRM.

Wymagania:

• Minimum roczne doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
• Wykształcenie wyższe lub ostatnie lata studiów – preferowane kierunki informatyczne lub kierunki techniczne,
• Biegła obsługa komputera – MS Office, Internet, i in. oraz sprzętu komputerowego,
• Bardzo dobra znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows,
• Znajomość zagadnień sieciowych,
• Znajomość protokołu TCP/IP i struktury sieci WAN,
• Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym,
• Prawo jazdy kat. B,
• Bardzo dobra organizacja pracy własnej, dokładność i skrupulatność,
• Umiejętność pracy w sytuacjach stresowych.

Dodatkowym atutem będzie:

• Doświadczenie zawodowe w administrowaniu i zarządzaniu serwerami Windows 2012 R2,
• Znajomość programów księgowych: Optima, Symfonia, Subiekt, programów WAPRO

Oferujemy:

• Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
• Narzędzia niezbędne do wykonywania powierzonych obowiązków,
• Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań,
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia,
• Zatrudnienie na umowę o pracę po zakończeniu okresu próbnego.

 

Jeżeli zainteresowała Cię nasza oferta oraz posiadasz oczekiwane kwalifikacje, prosimy o przesyłanie aplikacji zawierającej CV (w temacie wpisując stanowisko, na które aplikujesz) na adres e-mail: lp.k1539788490ramer1539788490t@aca1539788490rp1539788490

Prosimy o dopisanie klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w mojej aplikacji, na potrzeby prowadzonego procesu rekrutacyjnego na stanowisko (nazwa stanowiska) przez Tremark Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (03-186), ul. Modlińska 129 lok. U22. Mam prawo wycofać udzieloną zgodę w dowolnym momencie. Cofnięcie zgody nie wpłynie na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie takiej zgody przed jej cofnięciem.”

image_pdf