29 kwietnia, 2016

Bezpieczny pulpit – Zdalny dostęp do danych

bezpieczny pulpit

Zamów

Bezpieczne przelewy bankowe – Ochrona przed kradzieżą danych dostępowych

Bezpieczny pulpit to usługa skierowana do każdego przedsiębiorstwa, które chce mieć pewność, że wszystkie dokonywane operacje finansowe w ramach swojej działalności są odpowiednio zabezpieczone. Korzystanie z usługi „bezpieczny pulpit” gwarantuje, że Państwa finanse nie przedostaną się w niepowołane ręce, nie zostaną wykradzione żadne hasła oraz żadne dane nie będą podmienione.

Usługi świadczymy na terenie całego kraju (Warszawa, Kraków, Poznań, Wrocław, Gdańsk, Lublin, Szczecin, Łódź, Rzeszów) oraz w wielu mniejszych miejscowościach.

Zabezpieczenie przelewów online – bezpieczne konto bankowe

Jeżeli chcesz otrzymać gwarancję bezpieczeństwa swoich operacji finansowych, skontaktuj się nami. Zespół naszych specjalistów przedstawi szczegóły oferty oraz wybierze najbardziej optymalne rozwiązanie usługi „bezpieczny pulpit” dla Państwa przedsiębiorstwa.

  • Bezpieczne przelewy bankowe.
  • Zabezpieczenie przed kradzieżą haseł bankowych.
  • Zabezpieczenie przed podmianą elektronicznych faktur.
  • Zabezpieczenie przed podmianą numeru konta bankowego.
  • Gwarancja bezpiecznych przelewów.
  • Prosta obsługa systemu.
  • Skuteczna pomoc techniczna.
  • Zabezpieczenie przed kradzieżą danych.
  • Zabezpieczenie przed kradzieżą pieniędzy z konta bankowego.

Bezpieczny pulpit to usługa polegająca na zabezpieczeniu przelewów bankowych. Miesięczny abonament zaczyna się już od 35zł netto. Dokonując zakupu usługi w pakiecie z innymi, otrzymujesz atrakcyjne rabaty.

Zamów

[expand title=”Czytaj więcej”]

Wygoda przede wszystkim

Bezpieczny Pulpit to usługa, która zaprojektowana została w taki sposób, by ułatwić codzienną pracę. Z opcji można korzystać na każdym urządzeniu, o ile posiada ono aplikacje, znajdujące się w środowisku chmurowym. Mowa m.in. o takich rozwiązaniach, jak:

  • Sage Symfonia;
  • InsERT: Subiekt GT/nexo;
  • Komornik SQL;
  • RAKS SQL;
  • WF Mag.

Klienci decydujący się na taki zdalny dostęp do danych mogą podłączyć dowolne urządzenia, których potrzebują, np. czytniki kart, umożliwiające podpis elektroniczny czy drukarki.

Bezpieczny Pulpit – oszczędność pieniędzy

Utrzymanie infrastruktury lokalnej to ewentualny wydatek, z którym musi liczyć się każde przedsiębiorstwo. Pod uwagę należy też wziąć kwestie organizacyjne – troszczenie się o utrzymanie serwerów i dbanie o to, by każdy element infrastruktury IT działał bez zarzutu to duża odpowiedzialność. W efekcie dostęp do innowacyjnych rozwiązań, mających przyspieszyć i ułatwić wykonywanie obowiązków, staje się skomplikowany. U nas to wygląda inaczej. Warto poszukiwać rozwiązań, pozwalających ograniczyć tego typu koszty i trudności. Właśnie po to powstał Bezpieczny Pulpit.

Wystarczy dostęp do internetu, by móc się cieszyć nieprzerwanym, bezpiecznym dostępem do usługi. Nasi Klienci doceniają także poczucie komfortu płynące ze świadomości, że znika konieczność samodzielnego utrzymania infrastruktury lokalnej. W rezultacie odbiorcy usługi zyskują wygodny, niezawodny zdalny dostęp do plików, bez konieczności martwienia się o sprawy, które nie są związane bezpośrednio z prowadzoną przez nich działalnością.

Zdalny dostęp do danych – Bezpieczny Pulpit w różnych odsłonach

Naszym Klientom proponujemy kilka wariantów produktu. Oferujemy opcje, różniące się m.in. ilością dostępów czy przestrzenią, którą dysponuje:

  • serwer bazy danych;
  • serwer terminalowy.

Przy poszczególnych opcjach zawarliśmy także informacje o tym, jaką przestrzeń może zajmować dodatkowa ręczna kopia bazy danych. Zachęcamy do zwrócenia uwagi także na takie dostępne rozwiązanie, jak Monitoring Zasobów.

Wszystkie warianty łączy to, że mogą działać na smartfonach, tabletach, laptopach i komputerach stacjonarnych. Ważną cechą usługi Bezpieczny Pulpit jest także to, że komunikacja odbywa się tutaj w sposób zaszyfrowany.

Wybierz to, czego dokładnie potrzebujesz

Wśród naszych propozycji nie mogło zabraknąć możliwości zindywidualizowania usługi. W tym celu udostępniamy naszym Klientom określone rozwiązania, pozwalające na dopasowanie Bezpiecznego Pulpitu do własnych preferencji. Z myślą o Klientach poszukujących usług skrojonych na ich miarę, oferujemy takie dodatki, jak dostęp przez przeglądarkę czy publiczny adres IP. Możliwe jest także skorzystanie z takich dodatkowych usług jak Bezpieczne Dane i Bezpieczna Kopia. Na naszej stronie znaleźć można wyczerpujące informacje o tych elementach oferty.

Zdalny dostęp do plików – jak wygląda zamówienie usługi?

Za pośrednictwem naszej strony można w kilka chwil zapoznać się z cechami usługi Bezpieczny Pulpit oraz z dodatkowym rozwiązaniami. Aby na co dzień móc wykorzystywać zdalny dostęp do danych wystarczy dodać wybrany produkt do koszyka, a następnie uzupełnić informacje związane z płatnością oraz informacje o Kliencie. Cały proces jest przejrzysty i zajmuje chwilę. W razie pytań nasza obsługa pomoże w wybraniu optymalnego wariantu i zadba o to, by każdy Klient posiadał wyczerpujące informacje o tym, w jaki sposób działa Bezpieczny Pulpit.

[/expand]