(+48) 22 888 20 80 Pomoc techniczna Panel klienta
1 kwietnia, 2020

Praca zdalna

W dobie panującego koronawirusa, staramy się ciągle poszukiwać dla Państwa jak najlepszych rozwiązań dla udogodnienia wykonywania pracy zdalnej.
Pamiętajmy, że dobrze zorganizowana praca zdalna może być przyjemniejsza i bardziej efektywna!  
Na przykładzie aplikacji Microsoft Teams, wskażemy jak wygląda procedura jej wdrożenia przez Nas:

1. Rozmowa online, poznanie firmy (struktury, obecnej wiedzy i rozwiązań jakie stosują), 
2. Przygotowanie struktury firmy w Microsoft Teams na podstawie pozyskanych danych, 
3. Wspólne omówienie propozycji, ewentualne korekty, zmiany, 
4. Wdrożenie, 

5. Szkolenie.

Przywołane wyżej rozwiązanie to nie tylko samo korzystanie z możliwości jakie daje aplikacja, ale również podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez odkyrwanie nowych i przydatnych funkcjonalności programu.

Mając na uwadze dobro oraz potrzeby naszych Klientów, poniżej przedstawiamy kilka możliwości dla dobrej organizacji pracy zdalnej:

  • Chmura  ITSky: dostęp do własnych danych z dowolnego miejsca, możliwość pracy zdalnej na takich aplikacjach jak: Sage Symfonia, InsERT: Subiekt GT/nexo, Gestor GT/nexo, Komornik, ENOVA 365, a także kontrola dostępu, hostingu i innych. Więcej informacji o usłudze znajdziesz na ITSky.pl . 
  • Microsoft Office 365 w tym: Word, Excel, Power Point, które umożliwiają pracę zdalną z dokumentami oraz współdzielenie zadań, a także Microsoft Teams, dzięki któremu możliwe są spotkania i połączenia online, natychmiastowa wymiana informacji między pracownikami w formie chatu, zdalne planowanie spotkań i wiele innych. Doskonale sprawdzi się podczas pracy zdalnej.
  • G Suite: daje możliwość jednoczesnej edycji jednego dokumentu przez kilka osób, który dostępny jest zarówno w trybie online jak i offline.  
  • Trello: aplikacja, która sprawdza się w zarządzaniu projektami w rozproszonym zespole lub planowania własnych  zadań. Pozwala na uporządkowanie działań podczas pracy zdalnej.  
  • Useme: serwis pracy zdalnej, za pomocą którego istnieje możliwość prezentowania swojego portfolio dla potencjalnych zleceniodawców.
  • Konfiguracja połączenia zdalnego, które musi być niezawodne i takie właśnie jest! Pracę zdalną umożliwia nam połączenie VPN, by pracownik mógl zdalnie nawiązać bezpieczne połączenie online z siecią komputerową firmy.  
  • Helpdesk: bieżąca pomoc zdalna, obejmująca m.in. konfigurację połączenia zdalnego poprzez VPN, serwerów, sprawne usuwanie awarii dzięki profesjonalnemu opiekunowi za pomocą oprogramowania Wayk Now. 

Chcesz zobaczyć jak to się robi zobacz filmy

Jesteśmy firmą informatyczna z ponad 20 letnim doświadczeniem. Zdajemy sobie sprawę, że przedstawione wyżej rozwiąznia są jednymi z wielu, dlatego jesteśmy otwarci na inne sugestie w celu dobrania przez naszych wykwalifikowanych specjalistów najbardziej satysfakcjonującej oferty w atrakcyjnej cenie.
Skontaktuj się z Nami