(+48) 22 888 20 80 Pomoc techniczna Panel klienta
1 kwietnia, 2020

Praca zdalna

W dobie panującego koronawirusa, staramy się ciągle poszukiwać dla Państwa jak najlepszych rozwiązań dla udogodnienia wykonywania pracy zdalnej.
Pamiętajmy, że dobrze zorganizowana praca zdalna może być przyjemniejsza i bardziej efektywna!  
Na przykładzie aplikacji Microsoft Teams, wskażemy jak wygląda procedura jej wdrożenia przez Nas:

1. Rozmowa online, poznanie firmy (struktury, obecnej wiedzy i rozwiązań jakie stosują), 
2. Przygotowanie struktury firmy w Microsoft Teams na podstawie pozyskanych danych, 
3. Wspólne omówienie propozycji, ewentualne korekty, zmiany, 
4. Wdrożenie, 

5. Szkolenie.

Przywołane wyżej rozwiązanie to nie tylko samo korzystanie z możliwości jakie daje aplikacja, ale również podnoszenie kwalifikacji pracowników poprzez odkyrwanie nowych i przydatnych funkcjonalności programu.

Mając na uwadze dobro oraz potrzeby naszych Klientów, poniżej przedstawiamy kilka możliwości dla dobrej organizacji pracy zdalnej:

  • Chmura  ITSky: dostęp do własnych danych z dowolnego miejsca, możliwość pracy zdalnej na takich aplikacjach jak: Sage Symfonia, InsERT: Subiekt GT/nexo, Gestor GT/nexo, Komornik, ENOVA 365, a także kontrola dostępu, hostingu i innych. Więcej informacji o usłudze znajdziesz na ITSky.pl . 
  • Microsoft Office 365 w tym: Word, Excel, Power Point, które umożliwiają pracę zdalną z dokumentami oraz współdzielenie zadań, a także Microsoft Teams, dzięki któremu możliwe są spotkania i połączenia online, natychmiastowa wymiana informacji między pracownikami w formie chatu, zdalne planowanie spotkań i wiele innych. Doskonale sprawdzi się podczas pracy zdalnej.
  • G Suite: daje możliwość jednoczesnej edycji jednego dokumentu przez kilka osób, który dostępny jest zarówno w trybie online jak i offline.  
  • Trello: aplikacja, która sprawdza się w zarządzaniu projektami w rozproszonym zespole lub planowania własnych  zadań. Pozwala na uporządkowanie działań podczas pracy zdalnej.  
  • Useme: serwis pracy zdalnej, za pomocą którego istnieje możliwość prezentowania swojego portfolio dla potencjalnych zleceniodawców.
  • Konfiguracja połączenia zdalnego, które musi być niezawodne i takie właśnie jest! Pracę zdalną umożliwia nam połączenie VPN, by pracownik mógl zdalnie nawiązać bezpieczne połączenie online z siecią komputerową firmy.  
  • Helpdesk: bieżąca pomoc zdalna, obejmująca m.in. konfigurację połączenia zdalnego poprzez VPN, serwerów, sprawne usuwanie awarii dzięki profesjonalnemu opiekunowi za pomocą oprogramowania Wayk Now. 

Jesteśmy firmą informatyczna z ponad 20 letnim doświadczeniem. Zdajemy sobie sprawę, że przedstawione wyżej rozwiąznia są jednymi z wielu, dlatego jesteśmy otwarci na inne sugestie w celu dobrania przez naszych wykwalifikowanych specjalistów najbardziej satysfakcjonującej oferty w atrakcyjnej cenie.
Skontaktuj się z Nami